Dohledové centrum 365/24/7
Nabízíme servisní zajištění telekomunikační spojů (SLA). Monitoring probíhá nepřetržitě (24/7/365) a v našem dohledovém centru v Plzni – Hřbitovní je neustále přítomen zkušený operátor. Naše služby zahrnují pasivní nebo aktivní dohled, diagnostiku v případě závady, servisní výjezdy, sklad náhradních dílu a případně další podpůrné prostředky.
Mezi naše důležité klienty patří UPC česká republika, Alcoma, Magnalik, Mitranet.cz, Sauron CZ, GTS Czech, Dial Telecom či Fakultní nemocnice Plzeň.
Služba SLA obsahuje:
- Dohledové centrum Plzeň – Hřbitovní 15, 24/7/365 s nepřetržitou přítomností
- SNMP monitoring (pokud je zákazníkem umožněn), rádiové a přenosové parametry
- Možnosti zasílání provozních údajů nebo alarmů při jejich změnách
- Možnosti vzdáleného přístupu do monitorovacího a provozního systému
- Sklad náhradních dílů a zařízení, servisní výjezdy
- 24hodinovou servisní pohotovost